الجمعة، 25 سبتمبر 2009

مفيش اسم ,, كده رخـامة

رخمة : مش انا امبارح كنت بحلم بيك احلام يقظة

رخم : ايه طيب

رخمة : حلم على مدونة يعني عشان متتوهمش بس

:D : رخمة

رخم : ههههههههههههههههه و انا اللى كنت فاكر

رخمة : منا قولت اوضح عشان مش اشيل ذنبك وانته متلكك

رخمة : المهم يعني نفسي ابطل اكتب في بلوجي

رخم : ههههههههههههههههههه

رخمة : واعمل مدونة تانية بس مش لوحدي قعدت اقول مين مين مين

رخم : اه

رخمة : ملئتش ارخم منك الصراحة يستحمل رخامتي

رخم : هههههههههههههههههه احنا بنستحمل رخامة بعضياتنا

رخمة : ايوه

رخمة : المفروض يعملوا قهوة الغلسين زي قهوة المعاشات كده

رخم : ممكن نعمل البلوج اسمه كده قهوة الغلسين

رخمة : انا كنت هقولك نسميها تخاريف واحد خفيف ماشي معانا اكتر

رخم : هههههههههههههههه يا فضايحنا

رخمة : ممكن قهوة رزالة قهوة التنحين

رخم : ممكن بردو

رخمة : كده يعني

رخم : اه فكرة ههههههههههههههه

رخمة : بس قهوة الرخمين ده جامد و نبئى انته رخم وانا رخمة ياحلاوة يا ولااااااااااد

رخم : ههههههههههههههههه فكرة و الله

رخمة : تيجي؟

رخم : بس منقولش للناس اننا فلان و فلانه و نبدا على جديد

رخمة : عشان انته مخنوق من بلوجك وانا كمان مخنوقة من بلوجي

رخم : و لما نتعرف نقول لهم

رخمة : مش هنقولهم في الاول

رخم : اه تمام

رخمة :هقولك على حاجة طيب بص ممكن نعمل اول بوست

رخم : باصص

رخمة : يبئى ايه

رخم : اه

رخمة : عبارة عن الكلام اللي هنا في الشات اللي بدأنا بيه الفكرة بس بدل الايميلات نكتب رخم و رخمة

رخم : اه ممكن جدا

رخمة : طيب قشطة

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

إحنا اتنين يا جماعة

رخم : مدون كتير يعرفوه

رخمة : مدونة كتير يعرفوها

بس مش هنقول احنا مين على سبيل الرخامة

هناك 68 تعليقًا:

الفراغ يقول...

تصدقوا انا زهقانه جدا
ويمكن رخامتكم تخلينى ابطل رخامه على نفسى واطلعها على حد زيكم مايستهلش الا الرخامه
يلا ورونوا الرخامه
ولا هو كلام وبس
يباى

Kiara يقول...

ايه الرخامه دي

ارحموووووووووووووووو


انا هتشل من كتر ما الميل اتكتب

ياساتر علي البشر

Kiara يقول...

مبرووووووووووك علي المدونة

Hadota ... حدوتة يقول...

طيب يا عالم يا رخمين :P

ههههههههههههههه


دى مش شتيمة .. دا بنده عليكم بس


هههههه


على كل حال مبروووووووووك

البداية حلوة ومنتظرين كل جديييييييييد بس عارفين لو طلعت بوستات رخمة ؟؟؟


انتوا حريييييييين !!!

:D


تحياتى

أحــوال الهـوي يقول...

انا ما شفتش ارذل من كده

لا شكل و لا موضوع و لا حتي خفة دم


رخامه و تناحه

و ما فيش سلامو عليكو

Unknown يقول...

مسيو رخامة
مدام رخامة
ويلكم تووووو
بلووووووووووجر
ورخامة برخامة بقى
السلامو عليكوا بالعند فيكوا
أهـــ هو كده PPPPPPPPPPPPP

مواطن شووجااع يقول...

مبروووووووووووووكـ ياريت نشوف الراخامة علي حق

Aиgel يقول...


يا مساء الرخامة

مبروك على المدونة
يا رخم باشا ويا رخمة هانم
ونحن في انتظار رخامتكم اللذيذة


هجيلكم تاني كتير وكل شوية

رخامة بقى

D:

Angel love

عاشقه الرومانسيه يقول...

ايه الرخامه دى؟
طييييب مفيش تعليق
رخامه بقى
P:

مبروك المدونه
ولما نشوف اخر الرخامه

حبات التوت يقول...

عمرى ماشفت ارخم من من كدة بصراحة

رخامة تفرس بجد

ربنا يشفيكى يابتنى بتكلمى نفسك

لا مش بتتكلمى زى الهبل بالطريقة القديمة لابطريقة مودرن جدا على النت على الايميل

مبرووووووك يارخمة على مدونتك الرخمة
هههههههههههههه

يباى

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

من سلام ولا كلام

رخامة بقى

بصراحة انا جاى ارخم بدون دعوة منكم

مش عارف امسك نفس من الضحك والله

عجبتنى اوى صورة البروفيل الرخمة

وعجبنى اوى البوست الرخم ده

وبصراحة مش كنت عايز اكتب تعليق

رخم زى ده

بجد بجد ولا بلاش احسن ترخمه عليا

مع الرخامة

مشروع دكتور يقول...

هو ايه اللى بيحصل هنا
ده احتفال بالرخامه مش رخامه بس
مبروك يارخامهعلى الرخامه

آه وكفى يقول...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رخــامــة
D:

أبو العريف يقول...

مش عارف انا حاسس ان الرخامه دي مش غريبه علي

يعني حاسس اني اعرفكم ايها الرخمين

هي فعلا فكره رخمه

فكرتني بايام ما كنت حرامي

مكنش حد يعرفني


واجمل حاجه ان محدش يعرفكم

فنصيحه متقولوش لحد عن نفسكم


قولولي بقي

انتو مين يا رخمين

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

العوااااااااااااف ازيكن ازيكن انا جايه ارخم عندكو ايييوه اه..
رخم افندى ورخمه هانم انا حاسه انى اعرفكو بس معاكو لاخر الرخامه واحيكو على صورة لوريل وهادى اصل دول بالنسبالى قمة الرخامه والغلاسه والتناحه:))

انا حاسه انى هلاقى نفسى فى البلوج ده ياسلاااااااااااااااااام تاخدونيش معاكو:)
فى الانتظااار

اقصوصه يقول...

looooooooooool

الرخامه بتمطر عندكم

اللهم زد وبارك بس :)

كيكى عوووووو يقول...

افققفبغغاةىعتغاعغالغق
حخهحنعهل5قثي4قصث3
تاالف6قبفقثي4ثص4صسث4
بس خلااااااص//***

أميرة علي كوكب مهجور يقول...

كوكو واو كوكو واو
كوكو كوكو واااااا

كوكو واو كوكو واو
كوكو كوكو واااااااا


القطة المشمشية حلوة بس شقية
نطت حته نطه اكلت ورك البطه
كوكو ليه زعلانه هي اللي غلطانه



انا هبقا اجي هنا اغني وما هي رخامه برخامه بقا:)

كــركــبــة دمـــاغ ㋡ يقول...

حاسه ان انتي آه وكفى

هههههههههههههههههههههههههه

وعامله انك بتردي عشان تشيلي الشبهه من عليكي

هههههههههههههههههههههه
هو احساس وخلاص

بس يا اهلا بالرخااااامه والغتااااااااااااته

منورين يا ناس يارخمه ههههههههه

الرخم يقول...

الفراغ
------

يا رب رخامتنا تعجبك احنا لسه معملناش حاجة دا احنا هنوريكوا الويل
ههههههههه
منورة

الرخم يقول...

كيارا
-----

الله يبارك فيكى
شيلنا الميل عشان خاطرك و نسينا اننا رخمين شوية يعنى
:D
منورة

الرخم يقول...

حدوتة
------

ههههههههههههههههه
الله يبارك فيكى
و يا رب الباقى يعجبك و حتى لو معجبكيش مش مهم رخامه بقى
:P
ههههههههههه
منورانا

الرخم يقول...

احوال الهوى
------------

مش عارف دا رد بجد و الا تهريج
بس انا هرد عليك من الناحيتين

اولا لو جد

فى اسلوب احسن من كده
يا اخى متعلقش تانى و لا عاوزينك تيجى هنا تانى
هو احنا اصلا لسه كتبنا حاجة عشان تحكم علينا
دا ايه العالم دى


ثانيا لو بتهرج

يبقى
هههههههههههههه
ماشى يا عم منورنا ابقى تعالى كتير عشان نرخم عليك و ترخم علينا
و الباقى ارخم و ارخم


فالحالتين بقى هنكون اكرم و اقول لك

سلام

الرخم يقول...

norahaty

و عليكم السلام
p:

رخامة برخامة بقى
هههههههههههههه
منورانا

الرخم يقول...

مواطن شووجااع

الله يبارك فيك
متقلقش من كتر الرخامة هخليك تكره نفسك
هههههههههه

الرخم يقول...

Angel

تعالى كل شوية و شوفى مين اللى هيفتح لك بقى
p:
ههههههههههه
يا رب بوستاتنا بعد كده تعجبكم

الرخم يقول...

عاشقه الرومانسيه

الله يبارك فيكى
مش عاجبك الرخامة و الا ايه
هتعلقى غصبا عنك ايون رخااامه
P:

الرخم يقول...

wella

على فكرة الكلام ده بجد
و احنا اتنين بنتكلم فعلا
و كل كلمة اتقالت كانت جوا الشات بجد
:D

الرخم يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

انت تشرف فى اى وقت
و الدعوة للرخامة عااااااامة
و بعدين انت تيجى ترخم بلوجك و مطرحك
:D

الله يرخمك
p:

الرخم يقول...

Take Care

الله يبارك فيك
اه احتفال بالرخامة
يوم الرخامة العالم

تيك كير بقى يا بيبى
هههههههههههههه

منورنا

الرخم يقول...

آه وكفى

و حياة امى الغالية تعليقك ارخم من البلوج ذات نفسه
هههههههههه
ايه كميه النقط دى
دا انا جالى نقطة
اشوف فيكى يوم رخم مطلعلوش شمس
:D

منورانا

الرخم يقول...

أبو العريف

تصدق انى لسه دلوقتى عارف انك انت الحرامى
و الله ما كنت اعرف
ههههههههه
بس اوعى تقلب حاجة من البلوج
احنا لسه بنستفتح
مش هنقول احنا مين لا تقلق
:D

الرخم يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

احنا فرحانين احنا مبسوطين .. ما انى استغرا
:D
منورانا
لو فى وظايف اتيحت فالقهوة هنكلك سيبى بياناتك مع السكرتيرة
ههههههههه

مع رخامة سينما محدش هيقدر يرخم عليك

غيرنا
p:

الرخم يقول...

اقصوصه

يعنى نلحق نفتح الشمسيه عشان المطره
ههههههههههههه

الرخم يقول...

كيكى

اه كان هنا فعلا من شوية و بيقول لك

سنبماسب اسبنتح ىثصقعاب
سايسبلبجشب شسباشتباعل بالب

و بيأكد عليكى على فكرة متنسيش بقى
:D

الرخم يقول...

أميرة علي كوكب مهجور


جدو على يوم الجمعة
بيروح على مزرعتة الخضراء
عندو قطة اسمها شطة
ولدت قطة وقطة وقطة
وجدو على قططو تنط

وجدو على كمان بيحب
يلعب كدة مع ركس الكلب
وركس يهب هوبا يشد
يحب اللعب في وقت اللعب
ونونو شطة تنونو نطة بالونها القشطة تنزل لعب

وجدو على قطة وكلب

وجدو على بيموت في البط
وعامل ليها بحيرة بط
البط يقوم فرحان من النوم
يغطس ويعوم واخر لعب
وركس يهب هوبا يشد
يحب اللعب في وقت اللعب
ونونو شطة تنونو نطة بالونها القشطة وتنزل لعب

وجدو على قطة وبط


وجدو على عندو جموسة
ولبنها يستاهل بوسة
كبيرة الحجم
سمينة اللحم
بتاكل المم واخر لعب
البط يقوم فرحان من النوم
يغطس ويعوم ووهات يا لعب
وركس الكلب هوبا يشد
يحب اللعب في وقت اللعب
ونونو شطة تنونو نطة بالونها القطشة وتنزل لعب

جموسة وكلب وبطة وقط

جدو على قاعد قدام
وبيصفر للديك الرومى
ينفش نفسو وعرفو وحسو
ويبدق رقصو في اجمل لعب
حنى جموستو سمينة اللحم
بتاكل المم واخر لعب
البط يقوم فرحان من النوم
يغطس ويعوم وهات يا لعب
وركس يهب هوبا يشد
يحب اللعب في وقت اللعب
ونونو شطة تنونو نطة بالونها القشطة وتنزل لعب

وجدو على بيبص بحب

جدو على عندو حمار
طيب خالص مش مكار
تقولو شى
على طول يمشى ولا يزعلشى
ويحب اللعب
والديك نفسو بينفش نفسو
ويبدق رقصو في اجمل لعب
حتى جمستو
سمينة اللحم بتاكل المم
واخر لعب
البط يقوم فرحان من النوم
يغطس ويعوم وهات يا لعب

وركس يهب هوبا يشد
يحب اللعب في وقت اللعب
ونونو شطة تنونو نطة بالونها القشطة وتنزل لعب

وجدو يدلهم الاكل يشد

جدو على عندو خروف
لية فروة مليانه صووف
ولما يمئمئ عينو تبرق
ولما يروق يلعب لعب
حمارو شى على طول يمشى
ولا يزعلشى ويحب اللعب
واللديك نفسو بينفش نفسو
ويبدق رقصو في اجمل لعب
حتى جمستو
سمينة اللحم بتاكل المم
واخر لعب
البط يقوم فرحان من النوم
يغطس ويعوم وهات يا لعب
وركس يهب هوبا يشد
يحب اللعب في وقت اللعب
ونونو شطة تنونو نطة بالونها القشطة وتنزل لعب
وجدو على دا اطيب جد

عاوزك تعيشى فالبلوج
:D
غنى يا وحيد

الرخم يقول...

شـقـاوة مـراهـقـة

على فكرة احنا اتنين و الله مش بنكدب
و انتى اللى منورانا و هنرخم عليكى اخر رخامة
استنونا
:D

صاحب رأى يقول...

وكوره حلوه وجوا الجون جوا الجوووووووووووووون

يا الله طلعت اوف سايد

تيييييييييييييييييييييييت
عفوا خطأ فى الارسال

حاول ترخم مره اخرى

micheal يقول...

هههههههههههه..صباحو رخامة من أولها
طب أنا رخم بقى وحتابع المدونة دي بالعند والرخامة فيكوا
هع هع هع
تحياتي

الرخمة يقول...

اهلا اهلا بيكم ياللي انتو بنرخم عليكن

مبسوطة اوي انكم مبسوطين برخامتنا والله احنا شعب عسل

وطبعا بما ان الرخم رد عليكم فلا شئ يعلو على صوت الرخم انا قولت اجي ارحب بيكم

كلمتين لشقاوة مراهقة على جنب والله يابنتي زي مالرخم قالك احنا بجد اتنين مش واحد بس اتنين مش قادرة اوصفلك نسخة من بعضينا وقولتلك لاتحاولي تتعبي تفكيرك وتفكري ولا تحسي انا مين كان غيرك اشطر ياشتووووووووووووورة
العواف عليكي

منورين والله القهوه

الرخمة يقول...

صاحب رأي

والكورة مع الرخم .. الرخمة مع الكورة

منور

الرخمة يقول...

micheal

ده عشان هع هع هع دي لازم تتابع يا ابني

وهنستناك وانتظر مزيد من الرخامة السخيفة بس يارب مش تتعب وترجع في كلامك

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم
-*********-
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مافيش تعليق
رخامه بقه
:)

الرخم يقول...

اقدم عاصمه فى الحب

مفيش رد

P:

بيطرية ومش بايدى يقول...

اه صحيح هى جت عليا انا كمان
رخامة برخامة
وغتاتتة بغتاتتة
رزالة برزالة
هههههههههههههههههه
شكل مدونتك هتبقى سكر
كل سنة وانتى طيبة يا رخمة
مع انك مازورتنيش بس بقى انا جيت هنا

رخاااااااااااااااااااااامة برده

تقبلى رخامتى وغتاتتى
وان ماتقبلتيهاش بارادتك هتبقى غصب عنك وتبقى مش بايدك زيى

الرخم يقول...

بيطرية ومش بايدى

يعنى كل الكلام لرخمة و انا مليش اى حاجة
ماااااااااااشى مااااااااااشى
خلى رخمه بقى تنفعك
و لما تيجى هى ترد عليكى

Ranim Ayman يقول...

بجدددددددددددددددد حلوه أوي أوي أوي جامده جدااااااااااااا طبعامش قدرة اشك في حد بسسسسسسسسسس بجد فظيعة ومش حسه أنها رخمه يا رخم و رخمة ودي حاجة كويسةةةةةةةةةةةةةة بجد حلوه



تحياتي مبتسمة دائمااااااااا

dr/shiko يقول...

من غير ولا سلام ولا كلام -رخامة بقي - انتوا رخمين قوي ورخمتوا عليا في المدونة بتاعتي الرحالة وانا مش حسيبكم الا لما توعدونوي انكم ترخموا عليا كل شوية عشان انا ما اقدرش اعيش من غير رخامة ..ههههه.... بجد المدونة حلوة قوي والي الامام دائما لغاية لما نعرف انتم مين؟؟؟ شغل مباحث بقي ...ههههه .... والف شكر يارخمة علي زيارتك الجميلة لمدونتنا ويارب كده علي طول.. وورونا الرخامة بقي

نعكشة يقول...

لولا الحيوار كان عالميل كنت قولت شفكة و احسام

........

عامة طيب


اوك
اما نشوف

سلام عليكما

محمد عتلم يقول...

بيقوللك واحد رخم اوى ملقاش حد يرخم عليه .. وهوا ماشى فى الشارع اتكعبل .. وقع .. قال : احسن

VÖltaa يقول...

ميييييين ؟

لوريل وهاردى ؟


هق هق هق

الرخمة يقول...

بيطريه ومش بايدي
******************

اهلا يابيطريه اي خدمة ربنا مايحرمتا من الرخامة ابداً
وعلى فكرة انا كمان معايا الرخم وهو رخم قديم دي مش مدونتي لوحدي
وانا والله معرفتش عنوانك عشان اجي ازورك بس اهلن بيكي احنا عملنا اعلانات في كام مدونة كده واللي عرف يعرف اللي معرفش بس على فكرة انا مجتلكيش ولا كنت اعرف بلوجك عشان انتي مشوفتكيش قبل كده في البلوج بتاعي الاساسي D:
بس اهلا بيكي ياحبيبتي صديقة جميلة هنا في القهوه وصالحي الرخم بكلمتين بئى ليستقصدك

الرخمة يقول...

ranim
********
ايه ده كده مش قومنا بمهمتنا للاخر وضميرنا المهني مش مستريح :)) عشان موصلتكيش رخامتنا للاخر

يله الجيات اكتر بس ابئي نورينا انتي
أموووووه

الرخمة يقول...

dr/shiko
----------
ده انتي هتتهري بس استني على رزقك
وياريت لو شايلة المرارة بلاش يابنتي عشان مش هنلائي حاجة نفقعهالك

وانا بئى هرخم عليكي وابئى احسن منك واقولك ازيك سلامات ههههههههههههه عشان انا مش رخمة خالص مالص بعد الشر عني

نورتينا

الرخمة يقول...

نعكشة
******
ده انتي لو عرفتي احنا مين يالهوووووي
هتفتحي مدونتك تاني مخصوص تشتمينا
لا احنا مش شفقة واحسان

هههههههههههههههههه ياخرابي يانعكشة

الرخمة يقول...

محمد عتلم
**********
هههههه
هههههههههه
ههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه

عارف انا بضحك على ايه مش على النكتة لا سمح الله لأ عشان انت مش عارف انا مين هههههههههههههههههههههههههه
ده انت لو عرفت هتضربني ضرررررررررب
وطلعت غاوي رخامة اهه امال كانت عامل مضايق من راخمتي ايام ما كنت باجي ارخم عليك ليه
ومش بتنزل بوست جديد ليه رمضان خلص والله انت مش ملاحظ

ربنا يستر ياما انا خايفة من اللحظة ال هتعرف فيها انا مين

بس مبسوطة اوي اوي انك جيت لا بجد اسعدتني

الرخمة يقول...

Mo7ammed
***********

نعم؟!














































































































ايه؟
































































































لا مش مترجمة معلش...



























































































لا محدش هنا



D: نورتنا

Unknown يقول...

طيب انا بقى مش هعلق
رخامه

الرخم يقول...

لماضة

(تم حذف التعليق)

p:

Aaya يقول...

رخم باشا ورخمة هانم

مبرووووك على المدونة

وأحب اقولكم

ولا بلاااااااااااااش

بس ديه مش رخامة

ديه غلاسة

P:

Angel و Aaya يقول...

رخمه هانم ورخم باشا

مبرووووووووك المدونة الجديدة

بس أنا عندي احساس انكم بتوع مدونة
هاكونا ماطاطا .. والله أعلم

ابقوا تعالوا زورونا وفرفشوا معانا
حبتين كده ورخموا علينا بردوا
من الوقت للتاني

p:

فشكووول يقول...

من كتر الرخامه قريت الموضوع مره واتنين وتلاته عشان اكشف الجماعه الرخمين اللى عايزين يرخموا علينا.

متهيأ لى عرفت الرخمه عشان هى بتلت وتعجن كتير ومتهيأ لى عرفتها من بوستاتها فى مدونتها اللى مش رخمه والاسلوب برضه بيبان .. انا صفيت الاسلوب على مدونتين او تلاته وبعدين حارع هى مين الرخمه دى ...يااااااى على الرخامه ... وبعدين الكلام ده مش نافع ... هى مش رخامه بس ! دى غلاسه كمان

اما البيه الرخم ما اتكلمش كتير وكل شغلته انه يرخم وما يقولش غير كلمتين وبس عشان كدا مش عارف اكشفه ... صبركم على وانا ارخم بقى من الرخامه وحارخم عليكم لحد ما عرف انتم مين بالضبط ...

وبعديم يا رخم انت مالك ومال الدكتور عصام

والله انا ما شفت ارخم من كدا

اما بقى انا حاطلع ارخم منكم واقول لكم سلامو عليكم ونلتقى فى رخامه تانيه

الرخم يقول...

Aaya

الله يبارك فيكى
و غلسى براحتك بس استحملى رخامتنا بقى
و احنا نبهناكوا
:D

الرخم يقول...

Angel و Aaya

الله يبارك فيكى
مش هنقول لك احساسك غلط و الا صح
خليكى كده محتارة
رخامة بقى
p:
هنيجى نرخم عليكوا اه دا اساسى
D:

الرخم يقول...

فشكووول

هع هع هع هع
عم فشكول مستحيل تعرف احنا مين
المشكلة ان مش اسلوبنا فى مدوانتنا

يعنى اللى بتتكلم كتير دى بتتكلم فبلوجها قليل و انا بتكلم فبلوجى كتير
يعنى فى لخبطة انسوووووووا
D:

و الدكتور عصام اعتقد تقصد على احوال الهوى
راجع تعليقه يا عم فشكول

و منورنا و هنرخم عليك بردو
D:

و عليكم السلام مع وعد برخامة اخرى
D:

الرخمة يقول...

صحيح يا عمو فشكوووووووول

ده انتم مفروسين مني من كتر ما انا مش بتكلم عندي في البلوج

ههههههههههههه يا عيني والله انتم صعبانين اوي عليا

تحياتي للجميييييييييييع

Beram ElMasry يقول...

أبنتي العزيزة الرخمة
العزيزة الغالية لا يوجد على الأرض أنثي رخمة هذا أولا وكونك لا تقولي سلام ليست رخامة وإنما إصرار علي إستمرار التواصل ولي عزر أرجو قبوله هو أنه قد ضعف بصري منذ شهور مما أعجزني عن زيارة مدوناات الأصدقاء مع خالص تحياتي والسلام ولا سلام مع قتلة الأنبياء والأطفال بني إسرائيل .

a7med-Mado يقول...

صباح الرخامه يا رخمين
بجد مدونة لذيذة ومش رخمه خالص
المشكلة إنكم مش عارفين ترخموا بس مش أكتر
عموما أتمنى لكم رخامة دائمة
ومزيدا من التقدم ف الرخامه
دمتم بكل رخااااااااااامة

غاويين رخامة

رخمنا على دوول

عداد اللى استحملوا رخامتنا